wrongturn.blogg.se

ibland bli man sur på riktigt

Kategori: Allmänt

Nu får man inte ens vara ifred på den förbannade bussen, jag gillar att vara tyst och att människor inte stör när jag åker buss, okej?



4 eller om det var 5 stycken utav okänd nationalitet kommer och sätter sig runt oss på bussen, vi var endast 5 på bussen innan de steg på så de kändes JÄVLIGT ONÖDIGT ATT NI SKULLE SITTA BAKOM,BREDVID & FRAMFÖR OSS! Just sayin'
Väl när ni satt er vill ni att jag ska dra på youtube så ni kan lyssna på musik, VAFAN jag har väl inga jävla pengar på min telefon så ni kan få lyssna på youtube?
Har ni inte egen musik så får ni vara utan, ok?
Sen, när vi väldigt tydligt sätter i hörlurarna i öronen så ni ska förstå att vi inte är ute efter att prata med er, nej inte ett jävla ord har vi att säga till er, FÖR NI KÄNNS SÅ JÄVLA PÅTRÄNGANDE, SKA NI SITTA I MITT KNÄ OCKSÅ KANSKE??

Men nej den piken förstår ni inte.. Utan då börjar ni givetvis att peta på mig(!) WTF rör ni mig för? Peta aldrig på en tjej ni inte känner, hon kan ha mens eller helt enkelt dampar pga att hon inte vill att folk petar på henne.. Nä då får ni för er att det är OKEJ, FÖR ATT NI GILLAR MIN LUVA(?) Ja säger då de.
Men de absolut värsta var att den ena killen har en jävligt elak frisör, ja menar, vem klipper någon så den ser ut som Johnny Bravo? :/

men det var ju igår de här hände så de är ju gamla nyheter..
har inga nya..
jag åt pizza idag med kebab, räkor, ananas, champinjoner & vitlök på..
Drack kolsyrat vatten till..
Har inte rökt idag..
Min mens tog slut idag..
Jag plockade ur min resväska direkt när jag kom hem idag..

Ja, onödig info, men hade inget vettigt att skriva så puss på er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: