wrongturn.blogg.se

måste älska lediga onsdagar

Kategori: Allmänt

Denna lediga onsdagen spenderades mestadels i bilen.
Vet inte när vi kom iväg i förmiddags men första stopp var Årjäng o Broms Café!?
Svingoa smörgåsar & toppengo semletårta.. Fortsatte färden mot Karlstad, pratade med bror i telefon och drog en vit lögn om att jag var på väg till Karlstad för att shoppa o ta en övernattning hos honom.. Väl där sprang jag & mamma runt i affärer i två timmar, inte så smidigt att göra i 12,5 cm klack(!)
Klockan 3 möttes vi upp på O'learys där vi överraska bror eftersom han inte visste att mamma var med..
Satte oss ner o skulle käka, givetvis kunde ja inte välja men ja fick nån mix av spareribs, var inte det godaste jag ätit och min mage har demonstrerat hela tiden sen dess, mohaha f(n)is(s)
Sen iväg till brors lägenhet för semletårta & kaffe, lyckades få med mig hans Gallieano hem , ;) hehe så hotshots får det ju bli någon dag!

Tog förövrigt en öl till maten förut.... Röksuget som uppstod... Men det gick fort över, dock så kommer den riktiga prövningen bli i helgen då det ska till Mellerud och festas osv.... Dessa 6 dagar har gått bra, dock har de blivit några bitar oreokaka så får nog sluta me de också! :O
 
Klarade förövrig precis värld 6 på Super Mario, intressant? Kanske inte lika intressant som mina fisar?
Sova nu, jobb imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: