wrongturn.blogg.se

jentekveld

Kategori: Allmänt

Var då på Jentekveld igår & de var jättetrevligt! Blev massor utav vin, både rött & vitt, så välmåendet finns inte hos mig idag! Var massa god plockmat och ost&kex o grönsaker och dipp med mera, allt var huur gott som helst :)
Lyssnade på massa kurdisk musik & tjejerna försökte lära mig att dansa som dem..... Resultatet blev inte bra, det var som att lära en gammal hund sitta dvs det gick inte! Sedan kom vattenpipan fram innan det var dags för lite lekar.. Var längesen jag skrattade så mycket, kvällen var verkligen jättetrevlig :) 
& det är verkligen skillnad på svenska & norska tjejer.. Norska tjejer är så himla mycket enklare att starta en konversation med och de är inte dryga som svenska tjejer kan ha en tendens att vara!

Efter det så tog jag & Vanessa taxi till Corner inte helt säker på om det var så men men.. Hann vara där i typ 2 minuter innan vi drog iväg till Exit med 2 andra tjejer.. Inne på Exit så dansa vi och hade jätteskoj!


För när vi vart på Exit(?) en timme så drog vi vidare till Kos, & där vart det fullt hus... & vad är oddsen att man träffar på någon man känner? Men jooodå det gjorde jag, blev paff när jag träffa på Erdjan, så pratade lite, tog givetvis hans drink o så vidare, ;)
Kom hem vid nio imorse, sov litegranna men det blir nog sängen hela dagen med massa filmer!


lycklig tjej dessutom eftersom jag insåg att vi hade Treo hemma!!

Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: