wrongturn.blogg.se

Utkast: Feb. 02, 2013

Kategori: Allmänt

Mellelellerud.. Kom igår, hade ett kärt återseende med Sandra & tre apor.. Var hos Caroline me snygge damer och sen kom lite snygge karlar också! Mia "övertalade" mig att gå till Spice o shotta... Så de gjorde vi, vågar inte kolla kontot idag tyvärr!
Köpte mig en goe calzone också tydligen, har ett svagt minne av någon slags mat men mer än så är det inte, men den var tydligen god! Valde tydligen att ligga i Carros säng och äta den och stannade sedan i den tills Sandra efter en lååååång stunds försök av att väcka mig, lyckades! Några fina filmer är gjorda, alltid lika trevligt ;)
Väl hemma hos Sandra så kom jag inte ihåg pizzan så jag var ju 6 jättehungrig och åt igen, Sandra påpekade för mig att jag åt pizza 1 & ½ timme tidigare, men det brydde jag mig inte om, för de kom jag ju inte ihåg!

Idag så myste vi till det med varma mackor till frukost, ja det var gott! Sandra kollar ut på gärdet och fastnar med blicken och utbrister ; "Asså, den ena har ju inget huvud"
Det gick alltså 2 människor på gärdet med 2 hundar, och det såg faktiskt inte ut som att det fanns något huvud på ena människan... Klarsynt som jag är så insåg jag att det var Nästan huvudlöse Nick som var ute på promenad med Mr Filch & Mrs Norris, och jag o Sandra satt ju inne i matsalen här på Hogwarts! Easy as that!

Ikväll blir det fest igen, wohooo wild and crazy, eller något sånt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: